Screener i København

Få mulighed for at arbejde i vores nye afdeling, på Christianshavn, i midten af København. Der er gode karrieremuligheder samt mulighed for at komme til vores afdelinger i Sydspanien.

JOB OG KARRIERE

Jobbet

Vores koncept er unikt! Vores service og produkt er uvildig rådgivning og analyse af kundernes pensionsdepoter med bedre, og ikke mindst billigere, alternativer for øje. Vi hjælper kunderne med at skære omkostninger væk, få overblik over de skjulte gebyrer og vise vej i “tågesnakken” omkring pension. Dette skal i sidste ende give kunderne flere penge til sig selv, når de skal på pension. Du vil derfor opleve, at dit arbejde “giver mening”, og at kunderne er meget lydhøre og interesserede, når du først får startet en fornuftig dialog med dem.

Som screener bliver din primære opgave at identificere og screene potentielle kunder inden for vores målgruppe og booke et telefonisk møde direkte med med vores dygtige pensionsrådgivere. Emnerne er allerede segmenteret, og du får derfor adgang til de bedst kvalificerede emner. Det er et job, som giver dig en solid erfaring inden for forsikringsbranchen og som ligeledes udvikler dine kommunikationsevner.

Karriere

Vi tilbyder gode karrieremuligheder, hvor du får et unikt indblik i finans og komminikation. Da vi har 2 afdelinger i Sydspanien, har du mulighed for at komme derned, og fremme din karriere yderligere. Vi hjælper dig her hele vejen, med bolig, fly med mere.

Du bliver en del af et yderst kompetent team, hvor alle medarbejdere typisk er mellem 20-40+ år og hvor gode relationer og professionalisme er i højsædet. Vi sørger for, at du hurtigt opnår de fornødne kompetencer med hjælp fra vores dygtige ledere, samt med vores uddannelsesprogram med vores Academy.

Løn: Efter aftale, med gode bonusordninger

Opgave: Vi screener danskernes pensionsopsparinger, med henblik på at spare dem omkostninger, så de får mest mulig til dem selv.

Hvad kan du forvente: Vores kontor er top-moderne med ergonomiske stole og hæve-sænke-borde. Vores udstyr er af høj kvalitet og alle får udleveret eget headset. Vores ledere er modne og sætter en ære i at lede en seriøs arbejdsplads, og så får alle medarbejdere gratis morgenmad og frokost, bestående af sund og nærende mad, som vi nyder sammen i kontorets egen kantine.

Hvad vi forventer: At du har erfaring med telemarketing indenfor salg eller mødebooking. Vægter personlig og faglig udvikling højt. Trives i et seriøst og engageret miljø og bidrager gerne til et godt, socialt sammenhold på arbejdspladsen

Ansatte: 80

Arbejdstider: Mandag og tirsdag kl. 8:30-16:30 – onsdag og torsdag kl. 9-17 og fredag kl. 9-16


Så kunne du tænke dig at være en del af et ungt og seriøst team, med glade og professionelle kolleger, så er vi noget for dig.
Vi søger en motiveret, mødestabil, selv struktureret og openminded kollega til vores afdeling i København.

ANSØG OM JOBBET HER

Du skal være i stand til:

  • Være en mødestabil og lærevillig medarbejder

  • Indgå i et sammentømret hold hvor teamwork er i højsædet

  • være klar på at udvikle dig rent salgsmæssigt, og både på salgs kompetencer og i salgs psykologi

  • Open minded for at rådgive og sælge på dansk. (B2B el. B2C)

  • Opnå gode resultater

Hvad du kan regne med:

  • Grundig oplæring i produkter og salgsteknikker

  • Mulighed for at optjene gode bonusser

  • Du har branchens dygtigste kollegaer, der glæder sig til at hjælpe dig igang

  • Du har en attraktiv lønpakke med bonus ordning

  • Gratis morgenmad og frokost

Tilbage til forside
Tilbage til stillingerne