Stilling-a-022019-04-21T16:10:13+02:00

Account manager søges i Alicante

Vores firma er en innovativ, resultatorienteret og professionel organisation, hvor vi er bevidste om, at hver enkelt medarbejders trivsel er kernen til vores succes.

JOB & KARRIERE

Det forventes ikke, at du har erfaring indenfor feltet, da du vil modtage kyndig produkt- og salgstræning af nogle af DK’s bedste til opgaven. Det er dog et krav, at du kommer med både viljen til at lære, samt en energi der smitter af på dine kollegaer.

Vi er et innovativt og professionelt dansk salgsbureau, hvilket afspejler sig i virksomhedens forretningsgang, kontor og faciliteter. Vi er en virksomhed i vækst, med ambitioner om at være blandt toppen i vores branche. Vi tror på, at tillid og professionalisme danner grundlag for et godt samarbejde med kunden.

Vi er beliggende i Danmark, Spainen og Thailand. Vores arbejdskultur er den uformelle nordiske. Vi koncentrerer os om teamarbejde og samarbejder dagligt med vores andre kollegaer. Jobbet kan ind i mellem virke hektisk og krævende, men kedeligt er det bestemt ikke.

Vi ved, at vores dygtige medarbejdere er kilden til succes. Som en af vores medarbejdere får du også mulighed for, at få direkte indflydelse på dit eget arbejde og din karrieres udvikling. Vi ønsker, at du får det bedste ud af din karriere hos os, og vi støtter dig på alle måder hele processen igennem. Vi tager hensyn til hinanden, og vi værdsætter at arbejde i teams: Når hver eneste af os lykkes, lykkes teamet også. Selvom vi tager arbejdet alvorligt, skal det samtidig være sjovt og udfordrende.

Garantiløn: Op til 1.200€ i garantiløn med nogle af branchens højeste provisioner uden loft og favorable bonusordninger.
Target løn: 3.200€

Lejlighed: Vi har firma lejligheder i Alicante.
Man betaler cirka 100€ i depositum
Opgave: Vores arbejde går ud på, at formidle vores samarbejdspartneres budskaber ud til deres kunder.
Hvad kan du forvente:
Vores kontor ligger lige i hjertet af Alicante med en masse restauranter, cafeer osv. lige rundt om hjørnet.
Hvad vi forventer: At du brænder for at udvikle dine salgskompetencer. At du går op i din egen personlige- og faglige udvikling. At du giver dig selv 100% når du er på arbejde. At du kan lide at snakke med mange forskellige mennesker hver dag. Du er meget selvstændig, social anlagt, ærlig og har massere af energi i hverdagen. Du er et stort konkurrence menneske og har gode kommunikative evner
Ansatte: 40

Arbejdstider: B2B er arbejdstider 08.00 – 16.00 og B2C er 10.00 – 18.00

Praktisk informationer: CM Telecom booker og betaler for flybillet og hjælper med at finde bolig. Samt hjælper med oprettelse af NIE nummer og bankkonto.
Ansættelsesvilkår: Ansat under den danske funktionærlov uden overenskomst.


Så kunne du tænke dig at være en del af et seriøst og frisk team med glade og profesionelle kolleger, så er vi noget for dig.

ANSØG OM JOBBET HER

Du skal være i stand til:

  • Leve og arbejde i et land som er anderledes end Danmark

  • Være en mødestabil og lærevillig medarbejder

  • Indgå i et sammentømret hold hvor teamwork er i højsædet

  • være klar på at udvikle dig rent salgsmæssigt, og både på salgs kompetencer og i salgs psykologi

  • Open minded for at rådgive og sælge på dansk. (B2B el. B2C)

Hvad du kan regne med:

  • Du får hjælp til at finde dig en bolig, enten firma lejligheder eller vi hjælper dig med finde noget

  • Grundig oplæring i produkter og salgsteknikker

  • Du får arbejdstilladelse og alle de nødvendige dokumenter for at kunne arbejde i Spanien

  • Du har branchens dygtigste kollegaer, der glæder sig til at hjælpe dig igang

  • Du har en attraktiv lønpakke med bonus ordning

Tilbage til forside
Tilbage til stillingerne